جمعه , 7 اردیبهشت 1403

تلاش بدون تعطیلی برای تامین مرغ در کشتارگاههای استان البرز

همزمان با دستور سراسری عدم تعطیلی کشتارگاههای مرغ در کشور در راستای نظارت بیشتر و دقیق تر بر روند کشتار مرغ، کشتارگاه های استان البرز بدون وقفه در حال فعالیت هستند.

تلاش بدون تعطیلی برای تامین مرغ در کشتارگاههای استان البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، همزمان با دستور سراسری عدم تعطیلی کشتارگاههای مرغ در کشور، در راستای نظارت بیشتر و دقیق تر بر روند کشتار مرغ در استان مسئولان مربوط از نزدیک رونده کشتار مرغ مورد نیاز بازار مصرف در این واحد صنفی را مورد نظارت قرار دادند.

دکتر رضائیان معاون بهداشت سازمان دام پزشکی وزارت جهاد کشاورزی دراین بازدید شبانه با تاکید بر این موضوع که نگرانی و دغدغه ای برای تامین مرغ مورد نیاز بازار در کشور وجود ندارد گفت : میزان جوجه ریزی با توجه به برنامه زیزی های به عمل آمده از طرف وزارت جهاد کشاورزی بیش از حد نرمال بوده است و مشکلی وجود ندارد و بر اساس نظارت همگانی ادارات کل دامپزشکی کشور تحت نظارت سازمان دام پزشکی دارند شبانه به میزان نرمال کشتار صورت می گیرد و نظارت بر کشتار و عرضه بهداشتی در شبکه توزیع مدیریت می شود. 
این مسئول در خصوص میزان این تولید در البرز هم گفت: اگر چه در حال حاضر روزانه به میزان 40 هزار قطعه مرغ در البرز به صورت شبانه روزی کشتار می شود اما همچنان این میزان قریب به 20 درصد نیاز این استان را تامین می کند و 80 درصد دیگر از استانهایی همچون قزوین و گیلان تامین می شود.

نورالهی معاون دستگاه تعزیرات خکومتی استان هم در خصوص نرخ مصوب مرغ برای مصرف کننده از طرف دولت هم گفت :
با توجه نرخ گذاری جدید نرخ مصوب هر کیلو گرم مرغ گرم معادل 59800 تومان است و بر این اساس هر گونه افزایش قیمت گران فروشی می باشد و قانونگذار با متخلفین بر خورد خواهد کرد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …