دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

تعداد نمایندگان البرز در مجلس افزایش می یابد

نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد گفت: در حال حاضر افزایش تعداد نمایندگان استان از ۳ نفر به ۵ نماینده پذیرفته شده، اما هدفمان حضور ۷ نماینده از استان در مجلس است

تعداد نمایندگان البرز در مجلس افزایش می بابدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری در با اصحاب رسانه از افزایش تعداد نمایندگان استان در مجلس خبر داد و گفت: از آنجایی که در استان‌های دیگر به ازای هر ۲۵۰ هزار نفر یک نماینده در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، استان البرز نیز نیاز به ۷ نماینده در مجلس دارد.
وی افزود: طرح افزایش نماینده‌ها ارائه شده که در حال حاضر افزایش نماینده‌های البرز از ۳ به ۵ پذیرفته شده، ولی پیگیر هستیم که ۷ نماینده در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوعات مطرح شده در ارتباط با انتصابات متعدد در میان مدیران اجرایی و شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: نمایندگان استان در عزل و نصب‌ها دخالت نمی کنند.

عباسی افزود: باید برای پیشرفت کار‌ها از مسئولین حمایت کنیم، در برخی نکات هدایت و در بعضی موارد نظارت داریم، اما دخالت نمیکنیم.

مدیریت بحران کم آبی، تعامل بیشتر دستگاه ها، افزایش صادرات استانی، آلودگی هوا و پیگیری مطالبات مردمی از دیگر موضوعات این نشست بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …