جمعه , 31 فروردین 1403

امام جمعه کرج: دولت سیزدهم برای قطع دست دزدان از بیت‌المال تلاش می‌کند

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با  بیان اینکه یکی از موضوعات روز اصلاح یارانه‌ها و مردمی کردن آن در راستای اجرای عدالت  است ، اظهار داشت:در این فضا شیطان دست به کار شده و بازار دین فروشی را رونق داده است.

وی  افزود: در این روزها تحلی‌گران و کارشناسان در رسانه‌ها مطالبی خوبی را بر اساس مستندات مطرح می‌کنند که باید مورد توجه و اهتمام عمومی قرار گیرد.

 امام جمعه کرج با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات کشور از سال‌های قبل انباشت شده و نتیجه بی تدبیری و سو مدیریت‌های دولت‌های گذشته بوده است گفت: ابعاد این اقدام و تصمیم  در آینده خود را نشان می دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه مردم به خوبی متوجه هستند که تلاش‌ها برای بهتر شدن اوضاع است، عنوان کرد : جراحی اقتصادی درد و مشکلات مربوط به خود را دارد و بعد از هر سختی آسانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف باید در راستای وظایف محوله اقدام کنند گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با اخلالگران اقتصادی و برهم زنندگان نظم عمومی مهم و حیاتی است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه راه نجات کشور از  مشکلات اقتصادی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: باید موانع سر راه این کار برداشته و مهم‌ترین قدم مردمی کردن یارانه‌ها است،  دولت سیزدهم  به فکر سیاست بازی و کارهای پوپولیستی نیست و دغدغه درست شدن ساختار و رفع مشکلات را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دولت برای رفع مشکلات از ابتدای حضور اقدامات خود را شروع کرده است و مثل گذشتگان نسبت به مسائل مهم  عمل نکرده است ، گفت: بیگانگان دوست ندارند که مشکلات کشور حل شد و در رسانه‌ها با دروغ و فضا سازی مطالب متناقض را نشر داده و دشمنی می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه عده ای که وضعیت کنونی کشور دستپخت سیاست‌های غلط آنها است به جای پاسخگویی دولت مطالبه گر شده و در راستای مسیر دشمن حرکت می کنند ، افزود: بشکند قلم‌هایی که در روز سخت به جای همراهی در راستای اهداف دشمنان حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان در 200 سال گذشته بر علیه ایران فراموش شدنی نیست ، ادامه داد: اقتصاد امروز کشور نتیجه تحریم‌های دشمنان  بر علیه ملت ایران است و امروز باید از آنها پرسید که شما  داعیه چه چیز را دارید؟

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مردم نباید در جنگ روایت‌ها صحنه را از دست داده  و فریب فضاسازی و دروغ‌های دشمنان را بخورند، گفت: همه مخالف بی عدالتی ، دزدی و رانت خواری و امتیازات و ویژه خواری برای عده ای خاص هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران و با بیان اینکه آمریکا در گذشته از ملت ایران سیلی خورده است ، متذکر شد: آمریکا بداند سیلی بعدی ملت ایران از سیلی گذشته محکم تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش دولت این است که دست دزدان از بیت المال قطع شود و یارانه‌ها مستقیم به ملت داده شود، بیان کرد: آینده نگری در این زمینه انجام شده و نیاز است که مردم ایران در این زمینه همراهی کنند.  

امام جمعه کرج با بیان تقدیر از فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه استان البرز برای اقدامات مهم و محرومیت زدایی این نهاد انقلابی در استان البرز ادامه داد: خدمت رسانی به محرومین و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در استان از اقدامات مهمی بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/ن

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …