پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

تشکیل تیم اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز

تشکیل تیم اسکی نابینایان و کم بینایان در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ روزبه زورقی گفت: فراخوان تشکیل تیم اسکی نابینایان و کم بینایان استان اواخر سال گذشته ارائه شد که تعدادی در این فراخوان شرکت کردند.
او افزود: پس از گرفتن تست‌های استعداد یابی در پیست بین المللی دیزین با حضور مربی در نهایت هشت نفر برای تشکیل تیم دعوت که در نخستین گام اردوی تمرینی و آمادگی تیم اسکی نابینایان و کم بینایان البرز در این پیست برگزار تا این تیم به صورت حرفه‌ای بتواند فعالیت خود را شروع کند.
زورقی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل تیم‌های جودو، کوهنوردی و شودان این هیات در استان اشاره کرد و گفت: یکی از رشته‌های پر مخاطب در البرز کوهنوردی است که به همین منظور در فراخوان جذب ورزشکار که در سال گذشته داشتیم، استعداد یابی صورت گرفت و بنا داریم تا امسال پس از تهیه تجهیزات بتوانیم تیم کوهنوردی نابینان و کم بینایان البرز را به صورت حرفه‌ای راه اندازی کنیم.
وی ادامه داد: همچنین تشکیل تیم‌های جودو در ۲ بخش آقایان و بانوان و شودان از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در راستای توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان در استان البرز آن‌ها را محقق خواهیم کرد.
اکنون رشته‌های فوتبال پنج نفره، شطرنج، دوومیدانی، پاورلیفتینگ، گلبال و شنا در قالب ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در استان البرز فعال هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …