پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

تداوم شکست های گل ریحان البرز/ تیمی با ۸ بازیکن و بدون سرمربی

به گزترش ایرنا در ادامه بازی های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، امروز گل ریحانی ها در ورزشگاه شریعتی کرج به مصاف فولاد نوین اهواز یکی از تیم های صدرنشین جدول رفتند.

گل ریحان مدتی است که با مشکلاتی از جمله عدم تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه، نداشتن سرمربی و حواشی زیاد دیگری از تغییرهای مداوم سرمربی ها گرفته تا کمبود بازیکن مواجه شده است.

حواشی که امروز نیز دامان این تیم البرزی را که پیش از این در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور داشت و همین مسایل سبب سقوط آن به لیگ دسته ۲ شده بود باز هم گریبانگیر این تیم شده و گل ریحان را در معرض سقوط به لیگ دسته سه فوتبال کشور قرار داده است.

بازی امروز در حالی انجام شد که گل ریحان تنها با هشت بازیکن مقابل مهمان خود قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی بازی نیز ۲ نفر از این بازیکنان مصدوم شدند.

منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم گل ریحان البرز با مصدوم شدن این ۲ بازیکن از  داشتن شرایط حد نصاب حداقل تعداد بازیکن (۷ نفر) محروم ماند و بر اساس قوانین فوتبال، این دیدار قبل از وقت های قانونی به سود تیم حریف با نتیجه سه بر صفر نیمه کاره  پایان یافت.

وی در پاسخ به این سوال که هم اکنون سرمربی تیم گل ریحان چه کسی است، افزود: سرمربی های قبلی تسویه کردند و اکنون این تیم سرمربی ندارد و بازی امروز نیز با سرپرست انجام شد.

گل ریحانی ها که در گروه ۲ لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارند با واگذاری سه امتیاز این بازی و تنها با پنج امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند.

یک برد، ۲ مساوی و ۶ باخت تاکنون در کارنامه این تیم درج شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …