جمعه , 7 اردیبهشت 1403

بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در البرز توزیع شد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: سپاه و بسیج بیش از ۳۰ هزار قلم کالا را در اختیار ائمه جماعات، بسیجیان استان و همه خادمین در مساجد قرار داد تا مردم ولایتمدار و نوع دوست استان البرز این کالاها را بسته بندی کنند یعنی در این مرحله، از ظرفیت خود مردم برای کمک به مردم استفاده شد. 

حیدرنیا از تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی با محوریت مساجد خبر داد و تصریح کرد: تا به امروز، حدود ۴۰ هزار بسته نیز توسط سایر دستگاه ها و نهادهای حمایتی تهیه شده است.

در این مرحله، بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در اختیار مردم محروم و کم برخوردار استان البرز قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به مناسبت های پس از ماه مبارک رمضان گفت: علاوه بر بسته هایی که در اختیار مساجد قرار داده شد، تعدادی بسته معیشتی نیز در اختیار کارخانجات و مدارس استان البرز قرار گرفته تا در هفته های معلم و کارگر، به نیازمندان این صنوف اهدا شود.

حیدرنیا با بیان اینکه به همت خیرین و مردم نیکوکار و اهالی صنعت، بر تعداد بسته ها افزوده خواهد شد، افزود: از زمان صدور فرمان رزمایش مواسات و همدلی توسط مقام معظم رهبری تاکنون، ۱۷ مرحله رزمایش در این استان برگزار شده است.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹، حدود ۸۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در سطح استان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش ها تا زمان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و فقر با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …