جمعه , 14 اردیبهشت 1403

بهره‌برداری از ۲۵ طرح صنعتی، خدماتی و عمرانی در فردیس

استاندار البرز گفت: همزمان با دهه فجر ۲۵ طرح صنعتی عمرانی و خدماتی در ۲بخش دولتی و خصوصی با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان در فردیس به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲۵ طرح صنعتی، خدماتی و عمرانی در فردیسبه گزارش خبرگزای صدا و سیما،مرکز البرز، مجتبی عبدالهی امروز در جریان افتتاح طرح‌های صنعتی و عمرانی فردیس افزود: از این تعداد ۱۹ طرح در بخش دولتی و ۶ طرح در بخش خصوصی افتتاح شد و زمینه اشتغال ۱۹۵ نفر نیز فراهم شد.

استاندار البرز همچنین با اشاره به راه اندازی مخزن ۵ هزار متر مکعبی در فردیس، گفت: تأمین آب فردیس از طریق چاه انجام می‌شود، اما با مشکل کمبود آب در این شهرستان مواجه هستیم که با تخصیص اعتبارات و اجرای طرح های مختلف عمرانی تلاش کردیم تا نسبت به رفع این مشکلات گام‌های مثبتی برداریم.
استاندار البرز تعداد طرح‌های استان البرز در دهه فجر را ۲۹۹ طرح و اعتبار آن را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

با حضور استاندار البرز سالن ورزشی شهدای اقتدار با مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۷ میلیارد تومان که به همت مدیریت شهری مشکین دشت احداث شده بود به بهره برداری رسید.

به گفته شهردار مشکین دشت ۱۰ طرح دیگر توسط مدیریت شهر آماده بهره برداری در ایام دهه فجر است.

همچنین طرح توسعه شرکت پارسا پلیمر پویا با سابقه ۲۵ ساله در حوزه قالب سازی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۰ نفر در شهرک سیمین دشت فردیس به بهره برداری رسید.
شرکت ژرفاپژوه تولید کننده قطعات خودرو نیز با مساحت ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۵ نفر در شهرک صنعتی سیمین دشت به بهره برداری رسید.
مخزن ۵ هزار متر مکعبی با صرف هزینه ۱۵ میلیارد تومان که ساخت آن در سال ۹۸ آغاز شد هم امروز افتتاح شد، این مخزن آب شرب بیش از ۳۱ هزار نفر را تامین می‌کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …