یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

باند سارقانِ سابقه‌دار با ۱۹فقره سرقت در کرج متلاشی شد

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ محمد نادربیگی  با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان سابقه دار در کرج اظهار داشت: در پی دستگیری 2 سارق سابقه دار اماکن خصوصی توسط کلانتری 11 مرکزی شهرستان کرج و کشف تعدادی لوازم مربوط سرقت از جمله شاه کلید و انبر مخصوص بریدن قفل، متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه اول پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه متهمان منکر انجام هرگونه سرقت بودند و عنوان می کردند که در امر خرید و فروش ضایعات فعالیت می کنند، اما با ارائه مستندات مربوط به سرقت آن‌ها و شناسایی یکی از مالباختگان توسط پلیس، سارقان نیز عرصه را بر خود تنگ دیده و به 19 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سارقان بیان کرد: این متهمان در پوشش خریدار ضایعات به وسیله پیکان وانت در سطح شهر تردد و با شناسایی اماکن خصوصی فاقد نگهبان در یک اقدام سریع به وسیله شاه کلید و تخریب قفل وارد اماکن شده و اقدام به سرقت لوازم آنجا می کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، در پایان از شهروندان خواست تا با تجهیز اماکن خود به دوربین مدار بسته و قفل های استاندارد، از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …