جمعه , 28 اردیبهشت 1403

بازی سارقان با جان مردم و دودی که به چشم همه می‌رود

از ابتدای سال تاکنون؛

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: سرقت تجهیزات ایمنی در محور‌های مواصلاتی ۲ میلیارد تومان به راهداری استان خسارت زده است.

بازی سارقان با جان مردم و دودی که به چشم همه می‌رودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، ناصر خوشرو، با بیان این که سرقت علائم ایمنی، گاردریل، روشنایی و تابلو‌های هشداردهنده هزینه سنگینی را برای ایمن‌سازی مجدد به مجموعه تحمیل می‌کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون مجموع این سرقت‌ها ۲ میلیارد تومان خسارت به راهداری این استان  تحمیل کرده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، افزود: با توجه به این که نبود تابلو‌های مسیرنما و هشداردهنده در جاده‌ها رانندگان را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند و بعضا باعث بروز حوادث رانندگی می‌شود، این اداره‌کل سریعا اقدام به جایگزینی علائم سرقت رفته در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش می‌کند.

خوشرو با اشاره به این که تعدادی از سارقان علائم ایمنی، با همکاری نیروی انتظامی در این مدت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در حال حاضر بیشتر سرقت‌ها در آزادراه کرج- قزوین و محور کیانمهر- ماهدشت اتفاق می‌افتد.

او افزود: برای جلوگیری از سرقت‌ها گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی استان بیشتر شده است، اما از کاربران جاده‌ای و شهروندان نیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده‌ای، مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع، یا از طریق تماس با تلفن ۱۴۱ جهت رسیدگی فوری گزارش دهند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …