پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

انتقال ۲ تُن پسماند دارویی از شهرستان بهارستان

به گزارش ایرنا، محمدعلی جودکی عصر یکشنبه با اعلام این خبر گفت: بیمارستان امام حسین تنها بیمارستان شهرستان بهارستان است و پس از اخذ مجوزهای لازم از ادارات حفاظت محیط زیست ۲ شهرستان مبدا و مقصد، با نظارت کارشناسان این اداره ۲ هزار کیلو پسماند ویژه شیمیایی و دارویی به منظور بی خطرسازی و با رعایت شیوه نامه و مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی پس از پلمب و نصب برچسب مواد خطرناک، به مقصد سایت مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه هوشنگ آباد استان تهران بارگیری شد.  

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان تصریح کرد: طبق ماده ۷ قانون مدیریت پسماند مصوب سال ۱۳۸۸، مدیریت اجرایی تمامی پسماندهای تولیدی به عهده تولیدکننده واحد مربوطه است و امر انتقال و مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه با همکاری شرکت های متخصص و معتمد سازمان حفاظت محیط زیست صورت می پذیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در صدور مجوزها و  انتقال به موقع پسماندها تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات پسماندهای مختلف از طریق سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و با کسب  تایید های لازم انجام می‌شود.

اختتامیه مسابقه کتابخوانی قصه دلبری در صالحیه برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقه کتابخوانی قصه دلبری با تجلیل از برندگان مسابقه در شهر صالحیه بهارستان برگزار شد.

شهردار شهر صالحیه در این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کتاب قصه دلبری در قالب خاطرات و سرگذشت شهید مدافع حرم محمد حسین محمد خانی به قدری شیرین و آموزنده است که هفتمین دوره مسابقات کتابخوانی حول محور این کتاب با اطلاع رسانی سراسری برگزار شد.

محمدآگاهی مند افزود: در مدت یک ماه زمان اعلام شده برای شرکت، بیش از ۸۰۰ نفر در این مسابقه کتابخوانی ثبت‌نام کردند که نشان از کتاب دوستی و فرهنگ کتابخوانی غنی بین شهروندان است. 

شهردار صالحیه  گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه به صورت ارسال فیلم صوتی یا به صورت حضوری مشارکت داشتند که بعد از بررسی توسط کارشناسان به تعدادی از این افراد با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.  

وی ادامه داد: این مسابقه فرهنگی به صورت مستمر ادامه خواهد یافت تا فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مردم گسترش یابد. 

شایان ذکر است، مسابقه کتابخوانی قصه دلبری، از سری مسابقات کتابخوانی به همت شهرداری صالحیه و با حضور مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی شهید امامی شهرداری برگزار گردید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …