جمعه , 14 اردیبهشت 1403

انتقاد کاپیتان تیم ملی فوتبال نابینایان از اعزام نشدن به پاراالمپیک

حسین رجب پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تلاش و زحمت توانستیم برای شرکت در این رقابت ها سهمیه کسب کنیم، این در حالی بود که پیش از این پیش بینی کرده بودند که ما قادر به گرفتن مدال نیستیم اما موفق به نائب قهرمانی رقابت های ریو شدیم.

وی اضافه کرد: نائب قهرمانی مسابقات آسیایی در تایلند و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو توسط تیم ملی فوتبال پنج نفره جمهوری اسلامی ایران نشان داد که تمام پیش بینی ها مبنی بر اینکه قادر به گرفتن مدال نیستیم شکست خورده است.

رجب پور ادامه داد: با وجود این قهرمانی ها، کسب مدال های مختلف و اینکه توانستیم سهمیه حضور در رقابت های ۲۰۲۱ توکیو را کسب کنیم اما به ما اعلام شده که تیم به این رقابت ها اعزام نمی شود.

وی اظهار داشت: در جواب علت اعزام نشدن تیم نیز به ما می گویند که کیفی سازی شده و تیم هایی که یقین داریم مدال کسب خواهند کرد به این رقابت ها اعزام می شوند.

رجب پور گفت: به سادگی سهمیه حضور در این رقابت ها را از دست دادیم و تایلند تیمی که ایران موفق به شکست دادن آن شده بود سهمیه ما را در رقابت های توکیو گرفت.

کاپیتان البرزی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بارها به ما گفته اند که شما مدال و رتبه نخواهید آورد اما رقابت های پیشین که از هر کدام توانستیم با افتخار بیرون بیاییم نشان داد که پیش بینی هایشان غلط از آب درآمده، از سوی دیگر شاهد هستیم که تیم هایی که در رقابت های ریو مقام دهم را کسب کرده  و امید چندانی به اینکه در توکیو نیز بتوانند جایگاهی کسب کنند به این رقابت ها اعزام می شوند.

رجب پور گفت: آقایان به ما بگویند که بر چه اساسی پیش بینی کرده اند که ما در این رقابت ها قادر به کسب سکو و یا رتبه نخواهیم بود مگر پیش از این پیش بینی هایشان شکست نخورده بود.

وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران کم بینا و نابینا با وجود تمام محدودیت ها تمرین و تمام تلاش شان بر این بود که بتوانند سهمیه  رقابت های توکیو را کسب  و برای کشور افتخار آفرینی کنند اما با این اقدام غیر کارشناسی شان چگونه می خواهند ما را قانع کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …