یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

انتخابات سرمربیان فوتبال و فوتسال برتر البرز در تیررس انتقادات

انتخاب سرمربیان برتر فوتبال و فوتسال البرز پنجشنبه هفته گذشته  در این استان برگزار شد و در مجموع ۱۰ نفر از مربیان برتر البرزی که در سال ۹۹ موفق به کسب نتایج خوبی شده بودند،  انتخاب شدند؛ اما این انتخابات  در حالی انجام شد که انتقادهایی نیز نسبت به آن صورت گرفته و برخی معتقدند که این انتخابات خیلی عادلانه نبوده است‌.

صادق حسنوند از کارشناسان فوتبال البرز و به عنوان فردی که سابقه حضور در بدنه هیات مدیره تیم هایی از  جمله گل ریحان را دارد در این باره در گفت و گو با ایرنا بر این باور است که انتخابات امسال  در اوج بی عدالتی بوده است؛ چرا که تیم هایی مانند شهرداری کرج  موفق به کسب بهترین نتیجه در طول تاریخ مسابقات این استان را داشته اند بدون شکست، تنها با یک مساوی، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده بودند اما در این مراسم شاهد تجلیلی از آنها نبودیم.

وی با بیان اینکه کانون مربیان فوتبال استان البرز عنوان کند که انتخاب سرمربی های برتر بر چه اساسی بوده اظهار داشت: عنوان می کنند که افراد انتخاب شده مربوط به سال ۹۹ هستند این در حالی است که حتی اگر این انتخاب ها مربوط به سال گذشته است چرا شاهد تجلیل از سرمربی هایی بودیم که تیم شان در سال گذشته مقامی نیاوردند.

حسنوند با اشاره به اینکه در این باره توجیه صورت می گیرد تصریح کرد: همچنین شاهد تجلیل  از سرمربی هایی بودیم که در سطح کشوری فعالیت دارند این در حالی است که اگر رقابتی وجود دارد باید بین مربیان استانی باشد و مربیان کشوری در سطح کشوری باید مورد تجلیل قرار بگیرند.

 وی با بیان اینکه این اقدام بی عدالتی است اظهار داشت: حتی در صورتی که انتخاب مربوط به سال گذشته است چرا تیم هایی مانند وحدت آغوشت که تیمش قهرمان شده مورد تجلیل قرار نگرفته است.

دبیر کانون صنفی مربیان فوتبال البرز نیز روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در رابطه با نحوه انتخاب سرمربی های برتر فوتبال و فوتسال استان گفت: پروسه انتخاب سر مربیان برتر کار یک یا ۲ روزه نیست و هر کسی در رابطه با این انتخاب سوالی دارد کانون جوابگو است.

حسن کرمی افزود: عده ای از دوستان نیز البته تماس هایی داشتند که در این باره اطلاعات درست و توجیهات به آنها نیز ارائه شده است.

وی اضافه کرد: اینکه یک مربی تیم را قهرمان کند دلیلی بر برتری نمی شود بلکه انتخاب ها طبق فرآیندها، فرم و آیین نامه ها انجام می شود.

کرمی ادامه داد: انتخاب سرمربی های برتر پروسه ای طولانی و بر اساس آیین نامه ها صورت می گیرد از سوی دیگر کانون مربیان کشور بر همین اساس نسبت به این انتخاب ها اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: همچنین اینکه گفته می شود انتخاب سرمربی ها مربوط به سال ۹۹ است در واقع مسابقاتی است که شروع فصل شان در سال ۹۹ بوده است.

دبیر کانون صنفی مربیان فوتبال البرز گفت: از دیگر انتقادات این است که از برخی از مربیان باید در سطح کشوری تجلیل می شد و رقابت باید در سطح استانی می بود ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این مراسم اولا به صورت کشوری برگزار می شود اما به دلیل شرایط جوی به صورت آنلاین برگزار و مربیان برتر استان ها انتخاب شده اند.

کرمی ادامه داد: اینکه عنوان می شود از سرمربی هایی البرزی که در لیگ های برتر فعال هستند تجلیل می شود پس چه کسی باید از این افراد که مایه افتخار استان هستند تقدیر کنند.

وی افزود: برای انتخاب این سرمربی ها با خیلی ها مشورت و همگی متفق القول بودند بر سر این انتخاب ها، اینکه سرمربی ما موفق شده ۹ برد پشت سر هم داشته باشد و با کمترین امکانات در رقابت ها حضور یابد آیا جای تقدیر ندارد.

کرمی گفت: این اسطوره ها را اگر ما نبینیم پس چه کسی باید آنها را دیده و حمایت کند؛ دوستان اگر نقدی دارند ما پذیرا هستیم اما این نقدها باید با اطلاع و منصفانه باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …