شنبه , 8 اردیبهشت 1403

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس البرز درحال برگزاری است

بهنام میرزایی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بر اساس دستور العمل جدید اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و مصوبه شورای انجمن اولیا و مربیان استان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ درحال برگزاری است.

وی ادامه داد:  با توجه به این که مجمع انتخاباتی انجمن اولیا و مربیان، پایه تمامی فعالیت های قانونی و حقوقی مدا رس می باشد،شیوه نامه برگزاری انتخابات سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با هدف مشارکت حداکثری اولیا به همه مدارس استان  ارسال شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات انجمن اولیا و مربیان در یک هزار و ۸۰۰ مدرسه البرز درحال انجام است، یادآورشد: دراین انتخابات حدود ۱۳هزار نفر منتخب شد و به عضویت شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس و ۶ نفر نیز به عضویت شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز درمی آیند.

میرزایی تصریح کرد: اهداف آموزش و پرورش زمانی محقق می شود که به عوامل موثر در شاخصه های تربیتی در خانه و مدرسه توجه شود.

وی با بیان اینکه پیوند اولیا و مربیان یکی از بسترهای جلب اعتماد دو طرفه را ایجاد می کند،اضافه کرد: انجمن اولیا و مربیان در مدارس با هدف تقویت و مشارکت اولیای دانش آموزان در راستای ارتقای فعالیت های آموزشی، پرورشی و اطلاع رسانی درباره ماموریت های این انجمن و ایجاد فضای دوست داشتنی و با نشاط در مدارس ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس را مدیر،معاون یا مربی آموزشی و پرورشی، نماینده معلمان و چهار نفر از اولیا تشکیل می دهند.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: اولیای دانش آموزان باید برای مطالبه حق و حقوقشان اقدام کنند چون تمام مسایل آموزشی و پرورشی در مدارس باید برگرفته از خواسته های انجمن اولیا و مربیان باشد.

وی اموری مانند فعالیت های فوق برنامه، کلاس های آموزشی، برگزاری اردو، بازدید علمی و مسابقات ورزشی نیز باید از کانال انجمن اولیا و مربیان بگذرد و طبق نظر آن ها انجام شود.

میرزایی تاکید کرد: مدیرانی که دید مشارکتی، فکری و مهارتی داشته باشند نسبت به دیگران از موفقیت بیشتری برخوردار هستند.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …