چهارشنبه , 2 خرداد 1403

امام جمعه کمالشهرکرج: خدمات انقلاب اسلامی قابل مقایسه با قبل از آن نیست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر وثوقی روز سه شنبه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مدرسه حضرت زینب (س) آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد،اظهارداشت: شب و روز مسوولان نیز باید در راه خدمتگزاری به مردم صرف شود زیرا مسوولیت امروز همه ما پاسداری از خون شهدا  و توسعه کشور است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون با ایجاد موانع از سوی دشمنان همراه بود اما با حضور مقام معظم رهبری و مردم مسیر انقلاب پر قدرت طی می شود.

 امام جمعه کمالشهر بیان داشت: کار کردن، خدمتگزاری و نوکری برای مردم  در نظام مقدس  جمهوری اسلامی، بالاترین شان و منزلت است.

وثوقی تصریح کرد: روحیه جهادی، شایسته سالاری، کارآمدی، پاکدستی و فسادستیزی، از ویژگی های مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز همه باید در این راستا گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تحولات انقلاب در آن زمان باید به عنوان یک سند تاریخی برای نسل امروز و آینده بازگو شود،اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان چشم انداز توسعه کشور توسط معلمان تبیین شود.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و اعتماد به جوانان باید از ظرفیت آنان در بخش های مختلف استفاده شود.

امام جمعه کمالشهرکرج یادآورشد: رمز پیروزی و اقتدار همیشگی جمهوری اسلامی در پیروی از ولایت فقیه و وحدت اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران در امنیت و آرامش به سر می برند و دست دشمنان از سلطه بر میهن اسلامی کوتاه شده است،عنوان کرد: در زمان رژیم طاغوت ملت ایران از کمترین امکانات و خدمات بی بهره بودند و حتی افراد تحصیل کرده بسیار کم در جامعه بودند.

وثوقی گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه ظلم و ستم را برای همیشه در کشور خشکانید و مشت سنگینی بر دهان یاوه گویان و دشمنان وارد کرد.

وی تاکید کرد: اگر امروز در کشور ما استقلال و آزادی حاکم است و دشمنان توان دخالت و نفوذ به کشور را ندارند به برکت از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی است که خون خود را در راه استقلال و آزادی این مرز و بوم فدا کردند تا امروز ملت ایران در امنیت و آرامش بسر ببرند.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …