شنبه , 15 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: یک هزار و ۳۵۲ گروه جهادی در البرز فعال هستند

«مجتبی عبداللهی » روز یکشنبه در دیدار با گروه های جهادی البرز،افزود: فعالیت های گروه های جهادی در استان قابل ستایش و تقدیر است و تاثیر بسزایی در حل مشکلات و مسایل داشته است.
وی ادامه داد: می توانیم مشکلات و موانع کشور را با مدیریت جهادی و فعالیت های جهادی حل کنیم و باید این موضوع در استان البرز با اهتمام ویژه و به همت جهادی های استان دنبال شود.
عبداللهی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و سرفرازی در دوران دفاع مقدس مرهون دیدگاه و مدیریت جهادی، ایثار و جانفشانی بود.
استاندار البرزاظهار داشت: اولین موضوعی که باید به جد در آن اهتمام و توجه داشته باشیم ایجاد وحدت و انسجام است چراکه در سایه همدلی و وفاق می توانیم دستاوردهای بزرگی را رقم بزنیم.
وی افزود: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری، ایران کوچک لقب گرفته که باید از این رویکرد در راستای ایجاد همگرایی و وحدت بین اقوام برای پیشرفت و آبادانی و توسعه همه جانبه استان بهره برداری کنیم.
عبداللهی بیان داشت: البرز، ظرفیت ها و فرصت های فراوانی دارد که با شکوفایی آنها، تهدیدها خنثی می شود و برای این منظور باید تلاش شبانه روزی و جدیت ویژه ای داشته باشیم.
وی با اشاره به استقرار زندان های بزرگ در استان البرز، افزود: این زندان ها در گذشته های دور ایجاد شده اند و به مرور با گسترش شهرنشینی به بافت شهری اضافه شده اند و درصدد هستیم در راستای انتقال این زندان ها اقدام کنیم که البته این امر به زمان منطقی نیاز دارد.
استاندار البرز گفت: منشا بسیاری از مشکلات و موانع، مشکلات اقتصادی است و اکنون کشور در شرایط تحریم های ناجوانمردانه و موانع جدی در این بخش مواجه است که دولت  سیزدهم با نگاه ویژه به دنبال حل این موضوعات است.
وی افزود: باید به دنبال تحقق کارهای بزرگی در استان باشیم و گروه های جهادی باید به هم افزایی و هماهنگی برسند تا اقدامات کوچک را به پروژه های بزرگ تبدیل کنیم.
عبداللهی گفت: اگر گروه های جهادی یک پایگاه و مرکز مدیریت داشته باشند، می توانند ارتباط بیشتری داشته باشند و بر روی اهداف کلان متمرکز شوند.
وی افزود: این آمادگی را دارم که یک مشاور از گروه های جهادی استان داشته باشم و این ارتباط بیشتر تقویت شود.
استاندار البرز گفت: محور تمام امور، گروه های جهادی هستند که می توانند با اراده خود موتور محرک  توسعه استان شوند.
وی بیان داشت: قرارگاه اجتماعی استان البرز به فعالیت های گروه های جهادی نیاز دارد چراکه شناسایی افراد و محله های آسیب پذیر باید به دقت صورت گیرد.
عبداللهی گفت: می توانیم دست در دست هم دهیم و با روحیه جهادی و انقلابی و ایثار و در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام کنیم.
وی افزود: هدف والای ما خدمت به مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب است و می توانیم با این رویکرد، برای کسب رضایتمندی مردم توفیق یابیم.
استاندار البرز با بیان اینکه باید بسترهای امید، نشاط و شادمانی را در استان مهیا کنیم،گفت: گروه های جهادی می توانند راهکار ارایه دهند و نقاط ضعف را شناسایی و به مدیران و تصمیم سازان اعلام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …