یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

ارتقای زیر ساخت های ورزشی البرز نیازمند توجه وزارت ورزش و جوانان است

عزیز آله شهبازی روز جمعه در حاشیه عیادت وزیر ورزش و جوانان از یکی از اعضای سمن های فعال البرز افزود: این استان نام آوران ورزشی فراوانی را در دل خود جای داده که امید است وزیر ورزش و جوانان با توجه به اشرافی که در این راستا دارند نگاه ویژه ای نیز به ارتقا زیرساخت های ورزشی استان داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیماری یکی از اعضای سمن سفیر الفبای مهربانی افزود: این سازمان مردم نهاد بسیار پویا و با نیروی انسانی ارزشمندی در البرز فعالیت دارد که مدیر این سمن  در بستر بیماری هستند و وزیر از ایشان عیادت که بارقه ای از امید که نشان دهنده توجه ویژه به حوزه جوانان و سمن می باشد ایجاد کرده است.

شهبازی با بیان اینکه حدود نیمی از جمعیت البرز را جوانان تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: این ظرفیت بزرگ، این استان را بسیار شاخص و بااهمیت کرده است.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج اشاره و اضافه کرد: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج نیز طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت خوبی نیز داشته که شتاب بخشی در تکمیل آن با عنایت وزیر ورزش و جوانان  صورت خواهد گرفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …