پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

آلمان به دنبال ظرفیت‌های بازار کشاورزی ایران است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، برد کخ در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه بین‌ المللی روزهای مزرعه که بعد از ظهر امروز در موسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر در کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: هدف شرکت جامعه کشاورزی آلمان توسعه دادن به کشاورزی است برای رسیدن به این هدف چند روش وجود دارد که یکی از آن برگزاری این نمایشگاه‌هاست.

مدیرعامل شرکت جامعه کشاورزی آلمان (DLG) با بیان اینکه دو نمایشگاه بزرگ در زمینه ادوات کشاورزی، دام و طیور، خدمات آزمایش مواد غذایی و ماشین آلات کشاورزی در آلمان در حال برگزاری است، گفت: شرکت DLG در هشت کشور مختلف لهستان، چین، ترکیه، رومانی، هلند، ایتالیا، روسیه و اوکراین دارای زیر مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه این چنین نمایشگاه‌هایی در کشور‌های دیگر نیز توسط شرکت DLG برگزار شده است، بیان کرد: نخستین نمایشگاهی که با این سبک و روش در خارج از آلمان برگزار شده در لهستان، رومانی و ترکیه بوده که آب و هوای ترکیه در برخی نقاط بسیار شبیه ایران است.

کخ با اشاره به اینکه این گونه نمایشگاه همان چیزی است که کشاورز نیاز دارد و نتیجه تکنولوژی استفاده شده در به دست آوردن محصولات را می‌تواند مشاهده کند، اضافه کرد: یکی از مشکلات برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید وجود برخی از کشاورزان است که از روش‌های گذشته دفاع می‌کنند اما در اینگونه نمایشگاه‌ها کشاورزان به خوبی می‌توانند حاصل تلاش خود را ببینند.

مدیرعامل شرکت جامعه کشاورزی آلمان (DLG) درباره پتانسیل کشاورزی ایران، اظهار داشت: کاملا مطمئن هستم که ظرفیت‌هایی در کشاورزی ایران وجود دارد که تا کنون از آن استفاده نشده ‌و علاقه‌مندی فراوانی بین کشاورزان و قشر تحصیل کرده در زمینه کشاورزی وجود دارد.

کخ با تاکید بر اینکه تکنولوژی کشاورزی را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد، افزود: کاملا مطمئن هستیم با ایجاد فرصت در بازار ایران و تعامل بیشتر در زمینه بازار ظرفیت‌های بیشتری را می‌توان شناسایی و عملیاتی کرد به عنوان مثال با استفاده از روش‌های آبیاری نوین می‌توان منابع آبی را حفظ کرد و با استفاده از افشاننده‌های دارای تکنولوژی بالاتر استفاده از سموم و کودهای شیمیایی را کاهش داد.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …