سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

گل ریحان البرز به لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کرد

تیم گل ریحان البرز که پیش از این در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور داشت، پس از حاشیه ها ، مشکلات مالی، کمبود بازیکن، دو گانگی مدیریتی و تغییرات پی در پی مدیریتی به لیگ دسته ۲ سقوط کرده بود؛اما حضور در مرحله دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور نیز پایان کار نبود و از همان ابتدای شروع فصل این تیم که حواشی لیگ دست یک همچنان گریبان آن را گرفته بود باز هم دچار ناکامی های متوالی شده بود.

در این دوره از رقابت ها این تیم که به نوعی با ۲ گانگی مدیریتی مواجه شده بود با حداقل بازیکن به زمین می رفت و یا در زمین حاضر نمی شد.

در ادامه ناکامی های این تیم قرار بود که در هفته دهم امروز این تیم در مقابل شهرداری نوشهر قرار گیرد بازی که پیش از این از سوی میثم رضایی مدیر عامل باشگاه عنوان شده بود که حدود ۱۲ نفر از بازیکنان قرار نیست در این مسابقه شرکت کنند که در اینصورت سقوط آن به لیگ دسته سه کشور قطعی است.

بر همین اساس در ساعت ۱۴ امروز بازیکنان تیم در مقابل شهرداری نوشهر قرار نگرفتند و با توجه به اینکه پیش از این نیز در مقابل تیم اسپاد حاضر نشده بودند سقوط آنها به لیگ دسته سه قطعی شد.

منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگو با ایرنا ضمن تایید سقوط گل ریحان عنوان کرد که تیم به مرحله اول لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …