شنبه , 8 اردیبهشت 1403

هفت کمیسیون تخصصی شورای شهر کرج آغاز به کار کردند

علی قاسم پور عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براین اساس  کمیسیون شهرسازی و معماری،  عمران و حمل و نقل ، سلامت و محیط زیست و خدمات شهری، فرهنگی، هنری، اجتماعی،  ورزشی و جوانان، برنامه و بودجه و سرمایه انسانی ،  حقوقی و املاک ، شهرهوشمند ، اقتصاد شهری و مشارکت ها و مشخص و اعضای شورای شهر در این  کمیسیون ها جانمایی شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در  نشست  امروز شورای شهر ، لایحه تفویض اختیار سرپرست شهرداری کرج با قید ۲ فوریت و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت : امیدواریم با تلاش سرپرست شهرداری کرج ، خدمات لازم به شهروندان ارائه شود.

قاسم پور افزود: امروز نیز کمیته ی ویژه بانوان کودک و خانواده نیز در شورای شهر کرج  تصویب شد که باتوجه به جایگاه کرامت بانوان و اینکه بانوان ستون خانواده محسوب می شوند این کمیته نیز به طور ویژه کارش را شروع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر کرج  تاکنون هیچ گونه بحثی که نیاز به نشست غیر علنی داشته باشد، نداشته است، گفت: تلاش ها براین است که تمام نشست ها به صورت علنی برگزار شود مگر اینکه شرایطی خاص به وجود آید.

قاسم پور بیان داشت : خبرنگاران و مردم امین هستند و همانطورکه آنان به ما اعتماد کرده و اعضای شورای کنونی رابا آرای خود انتخاب کردند ما نیز به آنان اعتماد خواهیم داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت مدیریت شهری کرج قرار دارد و تصمیم گیری ها براین است که پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد.

قاسم پور  اظهار داشت : اصلاح بودجه کرج ، نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و محله های محروم از مهمترین برنامه های شورای ششم کرج است.

وی افزود: شهروندان کرجی باید نتایج خدمات را در درب خانه های خود ببینند و خدمات به نحو مطلوب به شهروندان انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت:  تلاش ها براین است تا با اصلاح بودجه و برنامه ۱۴۰۱ و کارهایی که زودی انجام می شود به این نتیجه برسیم  که هیچ کاری بر زمین نماند.

وی اظهار داشت :  ۲۶ بند شاخصه عملی برای انتخاب شهردار کرج تعیین شده که کلیات مفاد این شاخصه ها احصا شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …