جمعه , 10 فروردین 1403

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس: ساخت بیمارستان شهر جدید “مهستان” باید اولویت مسئولان استان البرز باشد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوجبلاغ، علی حدادی در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان اظهار داشت: احداث بیمارستان در شهر جدید مهستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کمبود 25 درصدی تخت بیمارستانی در استان اصفهان/ تکمیل 2 بیمارستان‌ بزرگ استان این کمبود را جبران می‌کند

وی افزود:  احداث سالن‌های ورزشی  در فاز 7 و 4 و اقدامات اساسی در جهت خدمت رسانی برای مردم شریف وعزیز شهر جدید مهستان   باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

نماینده مردم  ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و ارائه نقطه نظرات سازنده، ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی  در این مناطق برای رفاه حال شهروندان ضروررت دارد.

حدادی با اشاره به اینکه  شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده است ، عنوان کرد:اجرای طرح‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی ، توجه به سرانه‌های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های عمرانی باید  به صورت جهادی  مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به  اتحاد و انسجام در شهر جدید مهستان برای خدمات رسانی مناسب به مردم ، گفت: تمامی بخش‌های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو باید رفع شود تا مردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …