جمعه , 31 فروردین 1403

نخستین رویداد «جشن قانون جذب» در کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین رویداد کارآفرینی با عنوان «جشن قانون جذب» با حضور جمعی از علاقه‌مندان و کارآفرینان استان البرز در محل باشگاه پیشکسوتان کرج با محوریت آموزش تکنیک‌های قانون جذب و تأثیر آن بر مهارت‌های زندگی برگزار شد.

این رویداد به همت مؤسسه جذب مسیر خوشبختی و مدیر آن یعنی معصومه جعفرزاده که در جمع کارآفرینان کشور با عنوان «مصیح جعفرزاده» شناخته می‌شود به عنوان اولین جشن قانون جذب برگزار شد و این در شرایطی است که جعفرزاده پیش از این سابقه برگزاری چندین دوره همایش، سمینار و کارگاه آموزشی در زمینه‌های قانون جذب، عوامل موفقیت و راه‌های رسیدن به استقلال مالی را در کارنامه خود دارد.

اجرای تمرین‌های عملی برای کسب مهارت قانون‌های جذب یکی از نکات بارز این رویداد بود که در آن به پنج تکنیک عملی در قانون جذب تاکید داشت. نویسنده اولین کتاب قانون جذب در ادامه از تجربیات خود در رسیدن به موفقیت و استقلال مالی سخن گفت.

جعفرزاده نویسنده کتاب‌های “راه‌های درست قانون جذب” و “قانون جذب نیمه پنهان من” و همچنین مربی بین‌المللی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی در زمینه قانون جذب و تغییر باور مالی است. وی با ایده‌ها و تلاش‌های فراوان کسب و کارهای زیادی را راه‌اندازی کرده است و در حال حاضر قصد انتقال این تجربه‌ها را به دیگران دارد.

مدیر مؤسسه جذب مسیر خوشبختی بر این باور است که در قانون جذب “به چیزی که می‌خواهی بدست بیاوری فکر کن تا کائنات آن را در اختیار تو بگذارد” و اگر کسی مصمم است تا به موفقیت برسد، اول باید خودش را باور داشته باشد.

وی با بیان اینکه راهکارهای کسب موفقیت “آموزش، تمرین و خودباوری” است، اضافه کرد: مهارت‌هایی که به ساختن یک زندگی بهتر کمک می‌کنند، نیازمند برنامه‌ریزی‌های منسجم هستند.

مربی مهارت‌های زندگی و کارآفرینی با اشاره به این‌که بسیاری مهارت‌های موفقیت را نمی‌دانند، اظهار می‌کند: با آموزش‌های دوره قانون جذب همه می‌توانند انسان‌های کارآمدی برای خود و اجتماع باشند.

وی در ادامه با اشاره به ۵ تکنیک مؤثر در قانون جذب؛ داشتن راهنما، اراده و استمرار، تمرکز بر روی یک هدف، رویارویی با سایه‌های فکری (تجسم و تصویرسازی)، بالا بردن ارتعاش و فرکانس را جزو مهارت‌ها و تکنیک‌های مهم در قانون جذب برشمرد.

مصیح جعفرزاده که مدتی است برگزاری دوره‌های استقلال مالی بانوان را در کرج و تهران آغاز کرده در ادامه گفت: لازمه هر موفقیتی خودباوری است البته لازم است تا گام به گام مهارت‌های قانون جذب را یاد بگیرند و توانایی‌هایشان را تبدیل به پدیده کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …