شنبه , 8 اردیبهشت 1403

مردم هوشمندانه و بابصیرت انتخابات را مهندسی می کنند

حسن شوندی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا انتخابات را نماد مردم سالاری و یک ابزار برای روی کارآمدن دولت و یا نمایندگانی توانمند از سوی مردم در مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری دانست و افزود: ضرورت دارد مردم برای کاهش مشکلات جامعه، در انتخاب فرد اصلح نگاه هوشمندانه و انتخابی فکورانه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات فرصتی مناسب برای تصحیح مسیر حرکت سیاسی است تا اگر اشتباهی داشته ایم آن را دوباره با رویکرد بصیرتی ترمیم کنیم.

 وی بیان داشت: برگزاری انتخابات پرشور و درست در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امری حیاتی برای ایران اسلامی است که همه واجدین شرایط رأی باید خود را موظف به شرکت در آن بدانند تا با رأی بالای مردم بار دیگر دشمنان ناامید شوند.

وی تصریح کرد: پررنگ شدن فضای انتخابات از جمله محور کاری ستادهای انتخابات حجت الاسلام رییسی در ایران کوچک را تشکیل می دهد.

شوندی اضافه کرد: بسیاری از رأی اولی ها و جوانان در ایجاد شور انتخاباتی در بین مردم به میدان آمده اند تا فضای انتخاباتی را گرم کنند که این اقدام خودجوش آنها تحسین برانگیز است.

وی با بیان اینکه نارضایتی ناشی از تورم که موجب آزرده شدن مردم گردید ربطی به انقلاب ندارد، گفت: باید آینده نگری کرد تا مدیری توانمند، انقلابی و جهادی برای خدمت به مردم انتخاب شود.

رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخابات حجت الاسلام رییسی در استان البرز دلیل رای ندادن برخی از شهروندان را ناشی از عدم اعتماد به نظام سیاسی، اعتماد نداشتن به نهادهای سیاسی کشور و اعتماد نداشتن به سیاستمداران ذکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم نباید آینده را به خاطر گذشته خراب کنند، افزود: باید با انتخاباتی پرشور رای بالایی را در این دوره از انتخابات رقم بزنیم چون انتخابات ابزاری برای درست کردن حرکت سیاسی مردم است.

وی گفت: دلزدگی انتخاباتی به دلیل برآورده نشدن انتظارها در انتخابات گذشته نیز نباید مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شود پس همه باید در جهاد انتخابات ۲۸ خرداد ماه حضوری پرشور داشته باشیم تا دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید شوند.

این فعال انتخاباتی تاکید کرد: قهرکردن نیز وضعیت را درست نمی کند بلکه حضور همه ماست که موجب می شود دولت قوی و دولت مردمی درایران اسلامی شکل گیرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …