یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

قطار چهلمین جشنواره فیلم فجر در البرز به ایستگاه پایانی نزدیک شد

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امسال علاوه بر تهران، استان های دیگر نیز میزبان ۱۶ فیلم سودای سیمرغ بودند که استان البرز نیز در سه سینما ساویز، پرشین و اکومال، فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر را در پرده های نقره ای خود اکران نمودند.

محمود دهقان هراتی افزود: امروز و در هفتمین روز جشنواره فیلم های ملاقات خصوصی، ماهان، علف زار و شهرک اکران می شود و فردا در آخرین روز اکران فیلم ها ی جشنواره در البرز، شاهد اکران فیلم های دسته دختران، ضد، خائن کشی و لایه های دروغ خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره روز جمعه ۲۲ بهمن ماه در این استان به کار خود پایان خواهد داد اظهار داشت: پیش از این یک سانس برای خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص داده شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته سانس فوق العاده دیگری  برای فیلم موقعیت مهدی در روز جمعه ۲۲ آبان ماه در سینما پرشین مهرشهرساعت ۱۶ و سینما ساویز در ساعت ۱۵ اکران خواهد شد.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: علاقمندان همانند روزهای گذشته از سایت سینما تیکت می توانند اقدام به تهیه بلیط نمایند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در سراسر کشور و از جمله البرز از پانزدهم بهمن ماه در سه سینما اکومال، پرشین و ساویز  این استان در قالب ۱۶ فیلم کار خود را آغاز کرده است.

این فیلم ها که اکران آنها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت در ۲ سانس در این سینماها به نمایش درآمده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …