دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

راهداری اشتهارد به استقبال بهار می‌رود

راهداری اشتهارد با اجرای طرح‌های پاکسازی و ارتقای سطح کمی و کیفی راه‌های این شهرستان به استقبال بهار و میهمانان نوروزی‌ می‌رود.

راهداری اشتهارد به استقبال بهار می‌رودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اشتهارد گفت: برای رقم‌زدن نوروزی شاد برای مسافرانی که از البرز عبور می‌کنند باید به بهترین نحو به آنان خدمات‌رسانی کنیم.

رحیمی افزود: این اداره به سهم خود برای استقبال از مسافران نوروزی اقدامات متعددی از قبیل لکه‌گیری، شست‌وشوی علائم و گاردریل‌ها، درختکاری در حاشیه راه‌ها، نصب نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز، شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی، تعریض جاده برای افزایش دید کاربران جاده‌ای را انجام داده است.

رحیمی گفت: همچنین در برخی از نقاط محور که حوادث ناشی از سرعت زیاد در آن محدوده به وقوع می‌پیوست با استفاده از دستگاه شیارلرزاننده، طرح مدیریت سرعت اجرا شد.

او در ادامه از خط‌ کشی محور ماهدشت – اشتهارد نیز خبر داد و گفت: عملیات خط کشی به طول ۱۱۰ کیلومتر علاوه بر خط وسط در دو خط کناری بزرگراه نیز در حال اجراست که تا ۲۲ اسفندماه به پایان می‌رسد.

آقای رحیمی گفت: حریم راه جاده‌های ایپک، گنگ و نکوجار و جاده فرعی اشتهارد- نجم آباد برای استقبال از مسافران نوروزی از زباله پاکسازی و همچنین خط کشی و شانه‌سازی راه‌های این روستا‌ها نیز انجام شده است.

او گفت: اکیپ‌های راهداری مستقر در محور اشتهارد- ماهدشت در این ایام با آمادگی کامل در این محور گشت‎زنی می‌کنند و در صورت نیاز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهارد همچنین به آمادگی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی مستقر در این محور اشاره و گفت: سه مجتمع خدماتی-  رفاهی در محور اشتهارد- ماهدشت فعالیت دارند که در ایام نوروز با ارائه خدمات متمرکز و مناسب آماده پذیرایی از مسافران است.

او گفت: یکی از این طرح ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران جاده‌ای تعریف شده است، طرح ساماندهی و بهسازی محور اشتهارد- ماهدشت در لاین رفت و برگشت است.

رحیمی گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اجرایی می‌شود که اعتبار آن با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

 اجرای این طرح در قالب بهسازی، لکه‌گیری، روکش آسفالت و حذف نقاط پرحادثه و با هدف ارتقای ایمنی محور در فصل بهار آغاز می‌شود.

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …