جمعه , 31 فروردین 1403

دستگیری اعضای باند جعل اسناد، فروش مال غیر و آدم ربایی در البرز

وی افزود: با بررسی کارآگاهان مشخص شد ادعای شاکی صحت داشته و متهمان به تازگی اقدام به فروش یک قطعه زمین مربوط به یک شهروند ساکن خارج از کشور به ارزش هزار میلیارد ریال کرده اند.

وی خاطرنشان کرد:  پس از تحقیقات تکمیلی، کارآگاهان متوجه شدند افرادی از بستگان نزدیک شاکی که به اطلاعات ریز خانوادگی او دسترسی دارند موفق به تهیه مدارک جعلیِ هویتی و مالکیتی شده و با اجیر کردن افرادی اعم از آقا و خانم و سپردن زمین های مورد نظر به مشاورین املاک اقدام به فروش آنها می کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان  داشت: مأموران پلیس در ابتدا موفق به شناسایی و دستگیری فردی که به عنوان معرف املاک بوده و سپس دستگیری رابط دوم شدند که هر دو نفر صراحتاً به همدستی با برادر شاکی در جهت تهیه سند المثنی برای ملک مورد نظر و فروش آن اعتراف کرده اند.

سردارمحمدیان با اشاره به اینکه با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی پرونده نیز شناسایی و دستگیری شد، خاطر نشان ساخت: ۳ نفر متهم دستگیر شده در این پرونده پس از معرفی به مراجع قضائی روانه زندان شدند.

رهایی گروگان و دستگیری آدم ربا در کمتر از ۴۸ ساعت 

رییس پلیس آگاهی استان البرز از انجام عملیات رهایی گروگان و دستگیری ۲ آدم ربا در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

 سرهنگ محمد نادربیگی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش فردی میانسال توسط ۲ شخص ناشناس در روستای حاجی آباد ساوجبلاغ، بررسی موضوع به پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع شد.

وی افزود: بررسی اولیه کارآگاهان نشان دهنده این بود که شخصی از آشنایان گروگان، با اجیر کردن ۲ نفر اقدام به ربودن نامبرده کرده و از وی مبلغی را در خواست دارد تا او را رها کند.

 رییس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری گروگان در شهرستان چهارباغ شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی گروگان، سه  متهم را در این زمینه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 نادربیگی با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هر گونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را درکوتاه ترین زمان کشف می کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …