جمعه , 7 اردیبهشت 1403

بیشترین سرقت‌ها در استان البرز به‌دلیل نبود پارکینگ است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی شامگاه شنبه در شورای راهبردی مقابله با سرقت که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار داشت: باید از توان نیروهای محلی و معتمدان برای مراقب از محله‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با دریافت مشاوره از صاحب‌نظران در مورد تدابیر لازم جهت پیشگیری از جرم را اتخاذ کنیم.

استاندار البرز  با بیان اینکه این استان  باید با اقدامات و برنامه‌هایی که در مورد پیشگیری از جرم عملیاتی و اجرایی می‌کند، به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود بیان کرد: فرمانداران باید در زمینه ایجاد کمپ ماده 16 اقدام کنند چرا که ضرورت دارد هر شهرستان امکانات و فضای لازم را برای جمع‌آوری و بازپروری معتادان متجاهر داشته باشد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های استان باید مجامع خیرین امنیت‌ساز خود را فعال و راه‌اندازی کنند، تصریح کرد: فرمانداران در شهرستان‌های هفت‌گانه البرز باید در مبارزه با جرم و اعتیاد در مناطق خود رقابت کنند و فرمانداری که بهترین عملکرد را داشته باشد مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

عبداللهی با بیان اینکه نهضت پارکینگ‌سازی باید در استان البرز راه‌اندازی شود افزود: مقرر شد شهرداری‌های استان در مورد نصب دوربین‌های نظارتی همراهی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای ظرفیت‌های محلی نقش بسزایی در تامین امنیت محل دارند گفت: چرا که بیشترین سرقت‌ها به‌دلیل عدم وجود مکان مناسب برای پارک ماشین صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …