دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه در البرز

معاون آموزش حوزه‌های علمیه البرز گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه در این استان آغاز شده است.

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، عبدی گفت: آقایان علاقمند به تحصیل در حوزه تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه البرز، با بیان این که پذیرش حوزه در ۲مقطع متوسطه اول و دوم انجام می‌شود گفت: متقاضیان در دوره بلند مدت و سفیران هدایت (تربیت مبلغ) می‌توانند ثبت نام کنند.

عبدی با بیان این که آزمون ورودی ۳۱تیرسال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود گفت: حافظان کل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، دارندگان رتبه سه رقمی و کمتر از آن در کنکور سراسری، دارندگان رتبه‌های برتر در مسابقات و المپیاد‌های علمی کشوری از شرکت در آزمون ورودی معاف هستند.

به گفته معاون آموزش حوزه‌های علمیه البرز قبول شدگان در آزمون ورودی بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و مشاوره، دوره میثاق طلبگی، میثاق تربیتی و آموزشی تحقیقات محلی و سنجش سلامت به عنوان طلبه پذیرفته خواهند شد.

هم اکنون ۴۰۰ رشته در ۱۶ حوزه دانشی در حوزه‌های علمیه به تصویب رسیده است و طلاب پس از گذراندن دوره سطح یک حوزه می‌توانند در این رشته‌های جدید و مورد نیاز جامعه تحصیل کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …