چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

آخرین اخطار استاندار البرز به پیمانکار بیمارستان فردیس

آخرین اخطار استاندار البرز به پیمانکار بیمارستان فردیسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ مجتبی عبداللهی گفت: برای حل مشکلات اعتباری بیمارستان فردیس با رایزنی‌های ویژه به منظورتخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی ظرف ۷۲ ساعت از محل ستاد هدفمندی یارانه‌ها دست یافتیم.

او در خصوص طرح بیمارستان ۲۶۰ تختی دولتی در فردیس افزود: دیگر هیچ عذر و بهانه‌ای را نمی‌پذیریم و اگر روند کار این بیمارستان طبق زمانبندی دقیق پیش نرود، با پیمانکار برخورد سخت قانونی خواهیم داشت.

به گفته استاندار البرز ظرف ۳ ماه ۵ جلسه تخصصی برای بررسی امور طرح بیمارستان فردیس برگزارشده و به همین منظور پیمانکار چند مرتبه بدعهدی کرده و کمبود اعتبار را بهانه قرار داده از این رو اعتبار ویژه ۳۰ میلیارد تومانی از محل ستاد هدفمندی یارانه‌ها ظرف ۷۲ ساعت تخصیص یافت.

عبداللهی تصریح کرد: پیمانکار طی تعهد کتبی، اعلام کرد که از چهارشنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت تمام وقت و حتی در تعطیلات نوروز فعالیت خود ادامه دهد و زمان بهره برداری را نیز پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد.

او تاکید کرد: این آخرین اخطار برای پیمانکار است و تا زمان موعود، روند اتمام پروژه طی جلسات هفتگی رصد می‌شود.

استاندار البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مکلف است که در این مدت نسبت به اتخاذ تدبیر برای تجهیز بیمارستان اقدام کند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …