چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

چمن فوتبال البرز زیر پای بی‌مسئولیتی‌ها

رئیس هیئت فوتبال البرز گفت: اگر بودجه‌ای برای تعمیر و نگهداری ۲ مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج و شریعتی تخصیص داده نشود شاهد از بین رفتن این مجموعه‌ها خواهیم بود

چمن فوتبال البرز زیر پای بی‌مسئولیتی‌ها خشک شد؟به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، منصور بیک وردی گفت: با توجه به عدم بازگشت هزینه‌های واریزی ورزش استان به خزانه دولت و به جهت تامین و نگهداری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج با بررسی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شد تا برای تامین هزینه‌های نگهداری این مجموعه دو تیم هوادار و پیکان تهران بازی‌های خود را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام دهند.

او می‌گویدرئیس هیئت فوتبال البرز افزود: از جهتی همزمانی باز‌های تیم‌های بومی از جمله ستارگان سیمرغ، وحدت اغشت و شهدای رزکان کرج و همچنین تیم‌های لیگ برتری بانوان در استادیوم انقلاب کرج که بعضا بازی‌ها با فاصله دو روز انجام می‌شود؛ باعث شد تا فشار زیادی به زمین انقلاب وارد شود.

رئیس هیئت فوتبال البرز گفت: در حال حاضر به دلیل حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات آسیایی به مدت یک ماه بازی‌های بانوان انجام نخواهد شد و از جهتی اتمام بازی‌های تیم پیکان و انجام دو بازی دیگر برای تیم هوادار، پیمانکار زمان مناسبی برای احیا چمن زمین انقلاب کرج خواهد داشت تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه ورزشی در کرج باشیم.

به گفته بیک وردی در صورتی که توافقاتی صورت بگیرد تیم هوادار به عنوان تیم هوادار البرز بازی‌های خود را در این ورزشگاه میزبانی و به عنوان نماینده این استان در مسابقات لیگ برتر کشور حضورخواهد یافت.

او گفت: هیچ تخصیص اعتباری برای نگهداری ورزشگاه شریعتی و انقلاب کرج وجود ندارد، اگر این مجموعه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود دیگر نمی‌توانیم امتیازاتی به تیم‌های استانی برای انجام بازی‌های خانگی بدهیم.

بیک وردی اضافه کرد: هیئت فوتبال هیچ منبع درآمدی ندارد تا بتواند نگهداری زمین انقلاب را برعهده بگیرد، ورزشگاه شریعتی کرج در اختیار هیئت فوتبال استان است و در دو زمین شماره یک و دو این مجموعه مسابقات لیگ سه، مسابقات بانوان و داخلی استان انجام می‌شود.

به گفته رئیس هیئت فوتبال البرز تمامی این مجموعه‌ها جزء سرمایه‌های ملی کشور و استان محسوب می‌شوند، هزینه‌های بالایی برای ساخت آن‌ها صورت گرفته و اگر بودجه مناسبی برای نگهداری این مجموعه‌ها اختصاص نیابد بدون شک ظرف مدت دو الی سه سال آینده شاهد از بین رفتن این مجموعه‌ها خواهیم بود.

ورزشگاه ۶ هزار نفری کرج از سال ۹۳ تا کنون در حال ساخت است، در استانی که باظرفیت بی نظیر ورزشی و افزایش ۹۰ هزار نفری جمعیت درسال است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …