چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: بیچاره‌تر از آمریکا در دنیا نداریم/ محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار نزدیک است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به لزوم وحدت بین اهل سنت و شیعیان در شرایط کنونی، اظهار داشت: مسلمین نباید اجازه بدهند که  سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی مورد حمایت رژیم صهیونیستی اتحاد جامعه اسلامی را بهم بزند. به تعبیر رهبری معظم انقلاب ایجاد اختلاف مهم‌ترین هدف دشمن برای  قرار دادن مسلمانان در مقابل هم است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آمریکا بعد از شکست و خروج مفتضحانه از افغانستان در حال تجربه شکستی دیگر است، بیان کرد: یکی از اهداف آمریکا در منطقه اختلاف‌افکنی  بین مسلمانان با ترفندهای مختلف است و آمریکا بدون حضور در منطقه به دنبال نقش آفرینی در تحولات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه برهم زدن وحدت مسلمین یکی از اهداف آمریکاست، عنوان کرد: منازعات قومی و ایجاد دعوای شیعی و سنی از اهداف و برنامه‌های آمریکاست.

وی با بیان اینکه امروز بیچاره‌تر از آمریکا در دنیا نداریم و باید نیروهای آمریکایی از عراق بیرون بروند، گفت: این موضوع بخشی از انتقام سخت از آمریکاست و به فضل پرودگار افول کامل آمریکا و محو کامل اسرائیل از صفحه روزگار نزدیک است.

امام جمعه کرج با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت مذاکرات هسته ای در وین، عنوان کرد: آمریکا به کمک صهیونیست‌ها در اتاق فکر شان متهم سازی ایران را در دستور کار قرار داده اند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی با قدرت در مذاکرات حاضر شده است، تصریح  کرد: آمریکا  با روش‌های موهوم و  مورد علاقه غربی به دنبال نپذیرفتن پیشنهادت ایران است و  قصد دارند با فضا سازی بر علیه ایران و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی در دنیا   مکانیزم ماشه را فعال کنند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …