پنجشنبه , 9 فروردین 1403

ورزشگاه انقلاب کرج آماده میزبانی از جشن صعود احتمالی فجر سپاسی

دوشنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت ۱۹:۴۵ گل ریحانی ها در ورزشگاه انقلاب کرج، میزبان تیم فجر سپاسی شیراز یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر خواهند بود.

تیم فوتبال گل ریحان البرز که به عنوان نماینده استان در این دوره از رقابت ها حضور داشت در این نیم فصل و نیم فصل سال گذشته با حاشیه های عجیب و غریبی مواجه شد، حاشیه هایی که سبب شد تا این تیم به شدت آسیب دیده و نه تنها از رویای چندین ساله خود که صعود به لیگ برتر بود جا بماند بلکه این بار نتوانست جایگاه خود را در لیگ دسته یک کشور نیز حفظ و به لیگ دسته سقوط کرد.

پیش از این بارها و بارها به حاشیه های گوناگونی که گل ریحانی ها با آن مواجه بودند و حتی در دقایق پایانی فصل نیز همچنان با این حاشیه ها درگیر هستند مصاحبه و گزارش های فراوانی منتشر شد، حاشیه هایی که گل ریحان را تبدیل به یکی از مشکل دار ترین و پر حاشیه ترین تیم های این فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور کرد.

در آخرین حاشیه بوجود آمده برای این تیم نیز در همین هفته بود که قایم مقام باشگاه در دیدار با شهرداری آستارا با حمل یک سلاح قلابی در بازی این تیم برای ساعاتی بازداشت و پس از آن به دستور مدیر عامل باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.

اگر چه وی همچنان خود را به عنوان یکی از مدیران تیم می داند و در مصاحبه بعد از شهرداری آستارا عنوان کرد که در بازی با فجر سپاسی با قدرت به زمین خواهیم رفت.

این در حالی است که بازی های گل ریحان با توجه به سقوط حتمی تیم به لیگ دسته ۲ کشور قطعی شده و تنها جنبه تشریفاتی دارد.

آخرین بازی این تیم البرزی در رقابت های لیگ دسته یک کشور قرار است که هفته آینده به میزبان استان در ورزشگاه انقلاب با فجر سپاسی شیراز برگزار شود.

البرزی ها برای برگزاری این رقابت نهایی آماده تا جشن صعود تیم شیرازی را به لیگ  برتر گرفته  و از سوی دیگر نظاره گر سقوط تیم شان به لیگ دسته ۲ کشور باشند.

تیمی که به گفته مسوولان آن با هدف صعود بسته شده بود اما دلایل مختلف که بارها و بارها به آن پرداخته شده نه تنها خبری از صعود نبود بلکه سهمیه استان در لیگ دسته یک کشور نیز از بین رفت.

برای برگزاری جشن صعود تیم فجر سپاسی شیراز منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگویی با ایرنا در روز جمعه اعلام کرد که مراسم توزیع جام با توجه به میزبانی استان برای این رقابت نهایی در البرز انجام می شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور مکاتبات لازم انجام شده و شرایط برای هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم در حال مهیا شدن است.

بیک وردی گفت: در سال های گذشته نیز زمانی که گل گهر به لیگ برتر صعود و گل ریحانی ها در لیگ به جایگاه سوم بسنده کرده بودند البرز میزبان این صعود بود.

جشن صعود و غم سقوط این بار ورزشگاه انقلاب کرج میزبان ۲ احساس بزرگ از پیروزی و شکست بسیار تلخی است که پیش از این بارها و بارها از سوی رسانه ها و برخی از دلسوزان ورزش استان نسبت به آن هشدار داده شده بود اما عزم های صورت گرفته شاید آنچنان که باید کارایی نداشت و تنها سهمیه البرز در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور از دست رفت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …