به گزارش آدینه کرج، شناسایی کاربران فعال و غیر فعال را تفکیک و شناسایی، مدیریت بهتر هزینه‌های مربوط به کمپین‌های نصب، جلوگیری از حذف اپلیکیشن توسط کاربران غیر فعال، استفاده از KPI های اپلیکیشن مارکتینگ برای بهبود اپلیکیشن خود، شناسایی کانال مناسب برای ایجاد ارتباط با کاربران اپلیکیشن، استفاده از موقعیت جغرافیایی کاربران، علاقه‌مندی‌ها و سابقه رفتاری‌شان برای بهبود ارتباطات کسب و کار با کاربران، تحلیل کمپین‌های موفق پوش نوتیفیکیشن و اجرای آن، جلوگیری از بالا رفتن نرخ ریزش (Churn Rate) روی اپلیکیشن و اجرای فرآیندهای مارکتینگ روی اپلیکیشن را به صورت خودکار (Automation) از دیگر مزیت های برگزاری این کارگاه است.

این کارگاه چهاردهم شهریورماه امسال در خانه استارت آپ کرج واقع در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

اخبار کرج

منبع: مدیریت شهری کرج

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید


قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی